Eindelijk in Nieuw Zeeland! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Esther Ven - WaarBenJij.nu Eindelijk in Nieuw Zeeland! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Esther Ven - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Nieuw Zeeland!

Blijf op de hoogte en volg Esther

06 Januari 2020 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Na een erg lange vlucht (met 2 welkome tussenstops in Dubai en Sydney) en een kort ritje in onze huurauto zijn we in onze 1e Bed & Breakfast aangekomen. Het zijn hele hartelijke mensen en we hebben een goede kamer met ruime badkamer. Heel fijn!
Het is even wennen om links te rijden (rotondes ook) en dat dingen in de auto aan de andere kant zitten (bijv. het stuur en knipperlicht). Ik heb al een paar keer de ruitenwissers aangezet ipv een knipperlicht. En ik heb ook al aan de verkeerde kant van de auto gestaan om in te stappen. Ik zal Ton maar niet laten rijden, aangezien hij geen rijbewijs heeft ;-)
Morgen gaan we weer op pad om de rest van het Zuidereiland te ontdekken... Hopelijk is het dan beter weer dan vanavond, want hier regent het nu :-(

• 06 Januari 2020 - 10:07

Karin:

Fijn dat de vlucht goed is gegaan! Leuk om mee te lezen en succes met autorijden, daar wen je vast snel aan!

• 06 Januari 2020 - 12:11

John En Elke:

Goed om te horen dat de reis goed is gegaan.
    Als je een aantal keren gereden hebt ben je er zo aangewend.
    Kijk goed uit en het is leuk om je reisverslag te lezen.
    Veel plezier op het zuiden eiland.
    Groetjes van ons

• 06 Januari 2020 - 12:33

Monique:

Wat heerlijk om van jullie te horen! Lange reis hè?
    Nu het ritme van daar overnemen en zo de jetlag snel kwijtraken

• 06 Januari 2020 - 13:48

Yvonne:

Fijn om te horen dat jullie lange vlucht goed is verlopen!

En brr, inderdaad ff wennen om aan de andere kant van de weg te moeten rijden. lijkt me zeker bij een rotonde heel erg vreemd. Alsof je iets doet wat niet mag hahaha.

Ga lekker genieten daar, ondanks de regen! Jullie vermaken je daar toch wel!

Veel plezier, en bedankt voor je leuke verslagje en de foto,s!
    We blijven uit kijken naar meer! ;-)

• 06 Januari 2020 - 16:05

John En Jenneke:

Hallo,
    Fijn, dat na een lange reis, nu jullie avontuur, kan beginnen!
    Genieten, van al het moois!

Groetjes, John en Jenneke

• 06 Januari 2020 - 16:16

Gerard :

Ben ik er een keer niet bij, regent het toch.
    Gr. Gerard

• 06 Januari 2020 - 16:18

Susan:

Gelukkig een goede reis gehad. Vanavond lekker bijkomen en morgen op .
    Geniet ervan!!

• 06 Januari 2020 - 16:20

Jan Jacobs:

Fijn om te horen dat de reis goed verlopen is en nu samen genieten van deze mooie reis.

• 06 Januari 2020 - 16:59

Louis En José :

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    We kijken net als jullie uit naar het vervolg van jullie reis. Have fun!

• 06 Januari 2020 - 17:30

Frank:

Goed om te lezen dat de reis goed is verlopen, in zo'n hele grote "vogel' zag ik.... Dat aan de verkeerde kant instappen herken ik uit mijn tijd in Singapore (bij het instappen bij een ander: "Jij rijdt vandaag?... ;-) ). Het ergste komt nog als je weer terug bent, maar gelukkig duurt dat nog even!
    Veel plezier in NZ (heb ik ook nog veel familie wonen)! En hopelijk straks niet al te veel last van de branden in Australië... Have fun!

• 13 Januari 2020 - 18:46

Anita:

Ben je dadelijk aan het links rijden gewend, moet je in Nederland weer rechts gaan rijden ;)

veel plezier en geniet ervan